Publicare anunturi Romania Libera, ziar national, 150.000 exemplare/editie

Licitatii

Publicati acum anuntul online pe 33 site-uri + 1 aparitie intr-unul din ziarele: Anuntul Telefonic, Ziarul de Pierderi® sau Ziarul Locuri de Munca (in functie de categorie)! Pret - 50 Lei, maxim 40 cuvinte. Lista tuturor site-urilor si modalitatile de plata le gasiti sub formularul de publicare al anuntului.
Publica acum

Distributie Dobrogea Organizeaza Procedura

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 18 Jan 2022
E-DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A. organizeaza procedura valorificare individual sau la pachet a 6 garsoniere, situate in:jud.Constanta, mun.Constanta, aleea Egretei, nr.11, bl.D1, parter, apt nr.2,3,4,5,9,10;Suprafata utila garsoniera:10,02mp, valoare pornire per garsoniera 7.000 lei, la care nu se adauga TVA. Se vor lua in considerare Propunerile Irevocabile de Achizitie primite la Enel Servicii Comune, in atentia:Real Estate, Bucuresti, sector 3, blvd.Mircea Voda, nr.30, etaj 7, pana la 22.07.2021. Documentatia aferenta si formularul de oferta se pot solicita la:realestate.ro@enel.com sau 0725.658.607;

Anunt Privind Vanzarea Bunurilor Imobile

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 18 Jan 2022
Anunt privind vanzarea bunurilor imobile. Anul.2021, luna.IULIE, ziua.12. In temeiul art.250 alin(2) din Legea.207/ 2015 privind Codul de procedura fiscala/cu modificarile si completarile ulterioare, se face cunoscut ca in ziua de:29.07.2021, ora:11.00, la sediul Primariei orasului Harsova din:Str.Piata 1.Decembrie.1918, nr.1, Oras.Harsova, Jud.Constanta, va avea loc vanzarea la licitatie, a urmatorului bun imobil sechestrat, proprietatea debitorului:SABAN MEMET, cu domiciliul actual in:oras Harsova, str.Danubiu, nr.7, jud.Constanta; Imobil, constructie P+1, suprafata construita la sol:173m.p., situat in Harsova, Str.Danubiu nr.7, jud.Constanta, cu nr.cadastral alocat:701-2/S/-C1+C2 si CF.100160, dosar de executare silita nr.1301/2012; detinut prin contract de vanzare-cumparare nr.266/17.02.2006, dosar de executare silita nr.1301/2012; PRET EVALUARE: 186.532,00.LEI; PRET INCEPERE LICITATIE:93.266,00.LEI. Drepturi/Privilegii care greveaza bunurile:U.A.T.Oras Harsova-Birou Executari silite-Dosar ex.silita.1301/2012; B.E.J.Gavrilescu Alin-Mihail-Dosar ex.silita nr.2606/G/2019; B.E.J.Vasile Dumitru Gabriel-Dosar ex.silita nr.238/2016; B.E.J Solomon Neculai-Dosar ex.silita nr.117/2019; Pretul nu contine T.V.A. Invitam pe cei care pretind vreun drept asupra acestor bunuri, sa instiinteze despre aceasta, organul de executare silita inainte de data stabilita pentru vanzare. Debitorii, proprietari ai imobilelor, nu pot licita nici personal, nici prin intermediul altor persoane. Cei interesati de cumpararea bunurilor trebuie sa prezinte toate documentele prevazute de art.250 alin(7) din Legea.207/ 2015 privind Codul de procedura fiscala. Pentru bunurile imobile sechestrate, ofertele de cumparare se primesc la sediul Primariei orasului Harsova-Directia Economica-Birou Executari Silite, Str.Piata 1.Decembrie.1918, nr.1, Oras Harsova, jud.Constanta, pana in ziua de:28.07.2021, ora:13.00. Facem mentiunea ca, in vederea participarii la licitatie, ofertantii sunt obligati sa faca dovada platii in contul:RO98TREZ2385006XXX000028, deschis la Tezoreria Operativa Harsova, a taxei de participare de:10% din pretul de pornire al licitatiei pana la data de:28.07.2021.Ofertele de cumparare pot fi depuse direct sau transmise prin posta. Nu se admit oferte telefonice, telegrafice, transmise prin telex sau telefax. Data afisarii:18.06.2021.

Bucuresti Calea Victoriei Bloc Scara Etaj

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 18 Jan 2022
BTT-SA, Bucuresti, Calea Victoriei.155, bloc.D1, scara 6, etaj.12, sect.1, secretariat@btt.ro, 021.222.82.36 inchiriaza prin licitatie publica urmatoarele active situate in Baza BTT Costinesti:lot 155;teren in suprafata de 360 mp din lot 205;teren in suprafata de 600 mp din lot 127. Licitatiile publice vor avea loc la sediul BTT SA din Bucuresti, pe 20.07.2021.Informatiile complete se gasesc pe site-ul:www.btt.ro.

Anunt Privind Vanzarea Bunurilor Imobile

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 18 Jan 2022
Anunt privind vanzarea bunurilor imobile. Anul 2021, luna APRILIE, ziua 15. In temeiul art.250 alin (2) din Legea 207/ 2015 privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare, se face cunoscut ca in ziua de 15.04.2021, ora-11.00, la sediul Primariei orasului Harsova din Str.Piata 1 Decembrie 1918, nr.1, Oras Harsova, Jud.Constanta, va avea loc vanzarea la licitatie, a urmatorului bun imobil sechestrat, proprietatea debitorului: SABAN MEMET,cu domiciliul actual In oras Harsova, str.Danubiu, nr.7, jud.Constanta, Imobil, constructie P+1, suprafata construita la sol 173mp, situat In Harsova, Str.Danubiu nr.7, jud.Constanta, cu nr.cadastral alocat 701-2/S/-C1+C2 si CF 100160, dosar de executare silita nr.1301/2012; detinut prin contract de vanzare-cumparare nr.266/ 17.02.2006, dosar de executare silita nr.1301/2012; PRET EVALUARE:186.532,00 LEI; PRET INCEPERE LICITATIE:139.899,00 LEI. Drepturi/Privilegii care greveaza bunurile: U.A.T.Oras Harsova-Birou Executari silite-Dosar ex.silita 1301/2012; B.E.J Gavrilescu Alin-Mihail-Dosar ex.silita nr.2606/G/2019; B.E.J Vasile Dumitru Gabriel-Dosar ex.silita nr.238/2016; B.E.J Solomon Neculai-Dosar ex.silita nr.117/2019; Pretul nu contine T.V.A. Invitam pe cei care pretind vreun drept asupra acestor bunuri, sa Instiinteze despre aceasta, organul de executare silita Inainte de data stabilita pentru vanzare. Debitorii, proprietari ai imobilelor, nu pot licita nici personal, nici prin intermediul altor persoane. Cei interesati de cumpararea bunurilor trebuie sa prezinte toate documentele prevazute de art. 250 alin (7)din Legea 207/2015 privind Codul de procedura fiscala. Pentru bunurile imobile sechestrate, ofertele de cumparare se primesc la sediul Primariei orasului Harsova- Directia Economica- Birou Executari Silite, Str.Piata 1 Decembrie 1918, nr.1, Oras Harsova, jud.Constanta, pana In ziua de 14.04.2021, ora-13.00. Facem mentiunea ca, in vederea participarii la licitatie, ofertantii sunt obligati sa faca dovada platii in contul RO98TREZ2385006XXX000028, deschis la Tezoreria Operativa Harsova, a taxei de participare de 10% din pretul de pornire al licitatiei pana la data de 14.04.2021. Ofertele de cumparare pot fi depuse direct sau transmise prin posta. Nu se admit oferte telefonice/telegrafice, transmise prin telex sau telefax. Data afisarii 02.04.2021

Grup Cereal Agrozoo Sediul Pestera Anuntul

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 18 Jan 2022
SC GRUP CEREAL AGROZOO SRL, CUI.15701490, J13/2547/2003, SEDIUL PESTERA NR.73/19.02.2021. Anuntul de participare. 1.SC GRUP CEREAL AGROZOO SRL, Cod unic de inregistrare RO15701490, nr.de inregistrare O.N.R.C.J13/2547/2003, cu sediul in Com.Pestera, str.Saidia, nr.12, judetul Constanta, tel.0766332604, e-mail:bobe_cb@yahoo.com. 2.Proiectului cu titlul "SPATIU DEPOZITARE G.V.S." Actiunea: Echipament de laborator pentru controlul calitatii produselor din vin, inclusiv pentru vinul; Echipament pentru controlul calitatii produselor si procesarii; Echipamente pentru prezentare si unitati de vanzare. 3.Obiectul contractului-achizitie bunuri. 4.Durata de executie 4 (patru) luni. 5.Valoarea estimata: 182309,56 lei. 6.Criteriul de atribuire: "pretul cel mai scazut". 7.Data si ora limita de depunere a ofertelor: 22.07.2021 ora 10:00. 8.Data si ora sedintei de deschidere: 22.07.2021 ora 12:00. 9.Locul si modul de obtinere a documentatiei:SC GRUP CEREAL AGROZOO SRL, str.SAIDIA, nr.12, com.Pestera, jud.Constanta, personal sau prin reprezentanti. 10.Informatii suplimentare se pot solicita la telefoanele: 0763646857 sau 0766332604. Reprezentant legal-BOBE Cristian-Bogdan

Nostalgic Sediul Viisoara Anuntul Participare

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 18 Jan 2022
SC NOSTALGIC SRL , CUI 10288157 J13/919/1998 SEDIUL VIISOARA NR. 13/10.02.2021 Anuntul de participare 1. SC NOSTALGIC SRL, Cod unic de inregistrare RO 10288157, nr. de inregistrare O.N.R.C. J13/919/1998, cu sediul in Constanta, str. Mircea cel Batran, nr. 84,bl. MF1,Mezanin, Biroul nr.2, judetul Constanta, tel . 0767236410, e-mail: cramaviisoara@yahoo.com 2. Proiectului cu titlul " EXTINDERE CAPACITATE PROCESARE SI FERMENTARE CRAMA VIISOARA″ Contract de achizitie servicii de consultanta pentru intocmirea programului de investitii in sectorul vitivinicol - EXTINDERE CAPACITATE PROCESARE SI FERMENTARE CRAMA VIISOARA- . 3. Obiectul contractului - achizitie servicii consultanta 4. Durata de executie 24 ( douazeci si patru ) luni. 5. Valoarea estimata a investitiei : 1.250.000 euro. 6. Criteriul de atribuire : -pretul cel mai scazut- 7. Data si ora limita de depunere a ofertelor: 15.07.2021 ora 10:00 8. Data si ora sedintei de deschidere : 19.07.2021 ora 14:00 9. Locul si modul de obtinere a documentatiei : SC NOSTALGIC SRL , str. CRANGULUI, nr. 291,sat VIISOARA , com. COBADIN, jud. Constanta, personal sau prin reprezentanti . 10. Informatii suplimentare se pot solicita la telefoanele : 0767236410 . Reprezentant legal NEAGU Napoleon Razvan

Licitatie publicata in Ziarul Anuntul de Vest Arad

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 17 Jan 2022
ANUNT DE LICITATIE VANZARE, doar domeniu privat 1. Informatii generale privind autoritatea contractanta, in special denumirea, codul de identificare fiscala, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail, persoana de contact: PRIMARIA COMUNEI PETRIȘ, cu sediul in localitatea Petris, nr.253, comuna Petris, cod postal 317245, judetul Arad, telefon 0257/433811 si fax 0257/433703, cod fiscal 3519160, e-mail contact@comunapetris.ro 2. Informatii generale privind obiectul procedurii de licitatie publica, in special descrierea si identificarea bunului care urmeaza sa fie vandut: Teren intravilan si constructii, , in suprafata de 1159 mp din care 81 mp constructii, situate in localitatea Ilteu, nr. 166, comuna Petris, avand CF 305244 Petris, nr. Cadastral 305244, nr. Top 166-167/a.1-1, proprietate privata a Comunei Petris, judetul Arad, cu destinatia locuinta/spatiu commercial. Vanzarea se face conform art. 363 din O.U.G. 57/2019, si conform Hotararii Consiliului Local nr. 93 din data de 26 noiembrie 2021. 3. Informatii privind documentatia de atribuire: se gasesc in caietul de sarcini. 3.1 Modalitatea sau modalitatile prin care persoanele interesate pot intra in posesia unui exemplar al documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se poate ridica de la sediul Primariei Comunei Petris. 3.2 Denumirea si datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul vanzatorului, de la care pot obtine un exemplar din documentatia de atribuire: Compartimentul Secretariat al Primariei comunei Petris, comuna Petris, nr. 253, judetul Arad. 3.3 Costul si conditiile de plata pentru obtinerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 200 de lei, se poate achita cu numerar la casieria Primariei comunei Petris. 3.4 Data-limita pentru solicitarea clarificarilor: 31 ianuarie 2022, ora 12,00 (intre data limita pentru solicitare clarificari si data limita de depunere a ofertelor trebuie sa fie minim 5 zile lucratoare) 4. Informatii privind ofertele: 4.1 Data-limita de depunere a ofertelor: 08 februarie 2022., ora 12,00 (intre data publicarii anuntului si data limita de depunere a ofertelor trebuie sa fie minim 20 de zile calendaristice) 4.2 Adresa la care trebuie depuse ofertele: Primaria comunei Petris, comuna Petris, nr. 253, judetul Arad. 4.3 Numarul de exemplare in care trebuie depusa oferta: un exemplar. 5. Data si locul la care se va desfasura sedinta publica de deschidere a ofertelor: 09 februarie 2022, ora 12,00 la Primaria comunei Petris. 6. Denumirea, adresa, numarul de telefon si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei: Tribunalul Arad, localitatea Arad, Bulevardul Vasile Milea, nr. 2, judetul Arad, e-mail: tr-arad-reg@just.ro, telefon 0374491086, fax: 0257256484. 7. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate, in vederea publicarii: 17.01.2022.

Anun Inchiriere Prin Licita Public Plic

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 17 Jan 2022
ANUNȚ INCHIRIERE PRIN LICITAȚIE PUBLICĂ CU PLIC INCHIS Comuna Lupșa, jud. Alba, cu sediul in sat Lupșa, str. Principală, nr.1, comuna Lupșa, jud. Alba, CIF - 4561901, avand ca reprezentant legal pe domnul Penciu Ioan Radu in calitate de primar organizează in conformitate cu prevederile O.G nr.57/2019 și a HCL nr.13/25.02.2021, inchirierea pe o durată de 3 ani prin licitație publică cu plic inchis a unui spațiu din incinta clădirii Căminului Cultural Lupșa - situat la etaj in suprafață de 54,62 mp, in vederea desfășurării unor activități de birou, proprietatea publică a comunei Lupșa, situat in sat Lupșa, str. Principală, comuna Lupșa, jud. Alba. E-mail:achizitii.primarialupsa@yahoo.ro Persoană contact - Hădărugă Ramona Mihaela. Telefon:0752035509 Documentația de atribuire cuprinzand Caietul de sarcini, Fișa de date a procedurii, Contractul-cadru de inchiriere, Formulare va putea fi achiziționată de orice persoană interesată in urma transmiterii unei Cereri in acest sens, incepand cu data de 12.03.2020, ora 08-16,00 de la sediul Primăriei comunei Lupșa, compartiment contabilitate - caserie, in format tipărit achitand contravaloarea acesteia in sumă de 50 lei, numerar la caseria Primăriei comunei Lupșa, sau prin Ordin de plată in contul ROTREZ00621070250XXXXX, deschis la Trezoreria Cimpeni, jud. Alba. Data limită de depunere oferte 02.04.2021, ORA 10,00. Ofertele se depun intr-un singur exemplar la compartiment contabilitate - caserie din cadrul Primăriei comunei Lupșa, sat Lupșa, str. Principală, nr.1, comuna Lupșa, jud. Alba. Data limită solicitare clarificări - 26.03.2021, ORA9,00. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere oferte - 05.04.2021, ora 13,00 in sala de ședințe a Primăriei comunei Lupșa. Instanța competentă in soluționarea litigiilor apărute in legătură cu organizarea și desfășurarea licitației este Secția Contencios Administrativ a Tribunalului Alba, p-ța Iuliu Maniu, nr.24, Alba Iulia. Data&nbs

Anun Inchiriere Prin Licita Public Plic

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 17 Jan 2022
ANUNȚ INCHIRIERE PRIN LICITAȚIE PUBLICĂ CU PLIC INCHIS Comuna Lupșa, jud. Alba, cu sediul in sat Lupșa, str. Principală, nr.1, comuna Lupșa, jud. Alba, CIF - 4561901, avand ca reprezentant legal pe domnul Penciu Ioan Radu in calitate de primar organizează in conformitate cu prevederile O.G nr.57/2019 și a HCL nr.14/25.02.2021, inchirierea pe o durată de 3 ani prin licitație publică cu plic inchis a unui spațiu din incinta clădirii Primăriei comunei Lupșa - situat la parter in suprafață de 23,48 mp, in vederea desfășurării unor activități de birou aflat in proprietatea publică a comunei Lupșa, situat in sat Lupșa, str. Principală, nr.1, comuna Lupșa, jud. Alba, Telefon - 0752035509, E-mail:achizitii.primarialupsa@yahoo.ro Persoană contact - Hădărugă Ramona Mihaela. Documentația de atribuire cuprinzand Caietul de sarcini, Fișa de date a procedurii, Contractul-cadru de inchiriere, Formulare va putea fi achiziționată de orice persoană interesată in urma transmiterii unei Cereri in acest sens, incepand cu data de 12.03.2020, ora 08-16,00 de la sediul Primăriei comunei Lupșa, compartiment contabilitate - caserie, in format tipărit achitand contravaloarea acesteia in sumă de 50 lei, numerar la caseria Primăriei comunei Lupșa, sau prin Ordin de plată in contul ROTREZ00621070250XXXXX, deschis la Trezoreria Cimpeni, jud. Alba. Data limită de depunere oferte 02.04.2021, ORA 10,00. Ofertele se depun intr-un singur exemplar la compartiment contabilitate - caserie din cadrul Primăriei comunei Lupșa, sat Lupșa, str. Principală, nr.1, comuna Lupșa, jud. Alba. Data limită solicitare clarificări - 26.03.2021, ORA9,00. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere oferte - 05.04.2021, ora 9,00 in sala de ședințe a Primăriei comunei Lupșa. Instanța competentă in soluționarea litigiilor apărute in legătură cu organizarea și desfășurarea licitației este Secția Contencios Administrativ a Tribunalului Alba, p-ța Iuliu Maniu, nr.24

Anunt Privind Vanzarea Bunurilor Imobile

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 17 Jan 2022
Anunt privind vanzarea bunurilor imobile. Anul 2021, luna APRILIE, ziua 15. In temeiul art.250 alin (2) din Legea 207/ 2015 privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare, se face cunoscut ca in ziua de 15.04.2021, ora-11.00, la sediul Primariei orasului Harsova din Str.Piata 1 Decembrie 1918, nr.1, Oras Harsova, Jud.Constanta, va avea loc vanzarea la licitatie, a urmatorului bun imobil sechestrat, proprietatea debitorului: SABAN MEMET,cu domiciliul actual In oras Harsova, str.Danubiu, nr.7, jud.Constanta, Imobil, constructie P+1, suprafata construita la sol 173mp, situat In Harsova, Str.Danubiu nr.7, jud.Constanta, cu nr.cadastral alocat 701-2/S/-C1+C2 si CF 100160, dosar de executare silita nr.1301/2012; detinut prin contract de vanzare-cumparare nr.266/ 17.02.2006, dosar de executare silita nr.1301/2012; PRET EVALUARE:186.532,00 LEI; PRET INCEPERE LICITATIE:139.899,00 LEI. Drepturi/Privilegii care greveaza bunurile: U.A.T.Oras Harsova-Birou Executari silite-Dosar ex.silita 1301/2012; B.E.J Gavrilescu Alin-Mihail-Dosar ex.silita nr.2606/G/2019; B.E.J Vasile Dumitru Gabriel-Dosar ex.silita nr.238/2016; B.E.J Solomon Neculai-Dosar ex.silita nr.117/2019; Pretul nu contine T.V.A. Invitam pe cei care pretind vreun drept asupra acestor bunuri, sa Instiinteze despre aceasta, organul de executare silita Inainte de data stabilita pentru vanzare. Debitorii, proprietari ai imobilelor, nu pot licita nici personal, nici prin intermediul altor persoane. Cei interesati de cumpararea bunurilor trebuie sa prezinte toate documentele prevazute de art. 250 alin (7)din Legea 207/2015 privind Codul de procedura fiscala. Pentru bunurile imobile sechestrate, ofertele de cumparare se primesc la sediul Primariei orasului Harsova- Directia Economica- Birou Executari Silite, Str.Piata 1 Decembrie 1918, nr.1, Oras Harsova, jud.Constanta, pana In ziua de 14.04.2021, ora-13.00. Facem mentiunea ca, in vederea participarii la licitatie, ofertantii sunt obligati sa faca dovada platii in contul RO98TREZ2385006XXX000028, deschis la Tezoreria Operativa Harsova, a taxei de participare de 10% din pretul de pornire al licitatiei pana la data de 14.04.2021. Ofertele de cumparare pot fi depuse direct sau transmise prin posta. Nu se admit oferte telefonice/telegrafice, transmise prin telex sau telefax. Data afisarii 02.04.2021

Grup Cereal Agrozoo Sediul Pestera Anuntul

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 17 Jan 2022
SC GRUP CEREAL AGROZOO SRL, CUI.15701490, J13/2547/2003, SEDIUL PESTERA NR.73/19.02.2021. Anuntul de participare. 1.SC GRUP CEREAL AGROZOO SRL, Cod unic de inregistrare RO15701490, nr.de inregistrare O.N.R.C.J13/2547/2003, cu sediul in Com.Pestera, str.Saidia, nr.12, judetul Constanta, tel.0766332604, e-mail:bobe_cb@yahoo.com. 2.Proiectului cu titlul "SPATIU DEPOZITARE G.V.S." Actiunea: Echipament de laborator pentru controlul calitatii produselor din vin, inclusiv pentru vinul; Echipament pentru controlul calitatii produselor si procesarii; Echipamente pentru prezentare si unitati de vanzare. 3.Obiectul contractului-achizitie bunuri. 4.Durata de executie 4 (patru) luni. 5.Valoarea estimata: 182309,56 lei. 6.Criteriul de atribuire: "pretul cel mai scazut". 7.Data si ora limita de depunere a ofertelor: 22.07.2021 ora 10:00. 8.Data si ora sedintei de deschidere: 22.07.2021 ora 12:00. 9.Locul si modul de obtinere a documentatiei:SC GRUP CEREAL AGROZOO SRL, str.SAIDIA, nr.12, com.Pestera, jud.Constanta, personal sau prin reprezentanti. 10.Informatii suplimentare se pot solicita la telefoanele: 0763646857 sau 0766332604. Reprezentant legal-BOBE Cristian-Bogdan

Nostalgic Sediul Viisoara Anuntul Participare

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 17 Jan 2022
SC NOSTALGIC SRL , CUI 10288157 J13/919/1998 SEDIUL VIISOARA NR. 13/10.02.2021 Anuntul de participare 1. SC NOSTALGIC SRL, Cod unic de inregistrare RO 10288157, nr. de inregistrare O.N.R.C. J13/919/1998, cu sediul in Constanta, str. Mircea cel Batran, nr. 84,bl. MF1,Mezanin, Biroul nr.2, judetul Constanta, tel . 0767236410, e-mail: cramaviisoara@yahoo.com 2. Proiectului cu titlul " EXTINDERE CAPACITATE PROCESARE SI FERMENTARE CRAMA VIISOARA″ Contract de achizitie servicii de consultanta pentru intocmirea programului de investitii in sectorul vitivinicol - EXTINDERE CAPACITATE PROCESARE SI FERMENTARE CRAMA VIISOARA- . 3. Obiectul contractului - achizitie servicii consultanta 4. Durata de executie 24 ( douazeci si patru ) luni. 5. Valoarea estimata a investitiei : 1.250.000 euro. 6. Criteriul de atribuire : -pretul cel mai scazut- 7. Data si ora limita de depunere a ofertelor: 15.07.2021 ora 10:00 8. Data si ora sedintei de deschidere : 19.07.2021 ora 14:00 9. Locul si modul de obtinere a documentatiei : SC NOSTALGIC SRL , str. CRANGULUI, nr. 291,sat VIISOARA , com. COBADIN, jud. Constanta, personal sau prin reprezentanti . 10. Informatii suplimentare se pot solicita la telefoanele : 0767236410 . Reprezentant legal NEAGU Napoleon Razvan

Specificatii Suprafata Terenului Front

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 17 Jan 2022
Specificatii Suprafata terenului 1000,0 m2 Front stradal 30 Destinatie Rezidențial Amenajare strazi De pamant Alte caracteristici Oportunitati de investitieDescriere Imobiliare Terenul se vinde in licitatie publica!!! Tip imobil: teren intravilan Adresa imobil: Costinesti, lotul 19, cvartal 4, PUD Locuinte/locuinte de vacanta "Zona Nord", judetul Constanta. Suprafata teren : 1000 mp. Numar cadastral 1540. Forma terenului este dreptunghiulara, cu deschidere la drum de 30 metri liniari. Utilitati existente: retea de energie electrica si retea de apa. Vezi detalii pe www.romimo.ro

Romania Judetul Timis Comuna Cenei Fiscal

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 13 Jan 2022
ROMANIA JUDETUL TIMIS COMUNA CENEI Cod fiscal: 5286753; Tel.: 0256-366101; Fax: 0256-366416 www.cenei.ro ; e-mail: primaria.cenei@cjtimis.ro Nr. 1205/03.04.2018 ANUNT Primaria comunei Cenei, jud. Timis, concesioneaza prin licitatie publica teren extravilan curti-constructii, in suprafata de 5000 mp, din localitatea Bobda, com. Cenei, in vederea construirii unui service auto si reparatii utilaje agricole. Licitatia va avea loc in data de 30.04.2018 orele 12.00 la sediul Primariei Cenei, localitatea Cenei, nr. 134, jud. Timis. Pentru informatii suplimentare tel. 0256366101.

Oradea Primaria Municipiului Oradea Organizeaza

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 13 Jan 2022
ORADEA. Primaria Municipiului Oradea organizeaza licitatie publica cu plic inchis 1) Informatii privind vanzatorul : Primaria Municipiului Oradea, cu sediul in mun. Oradea - 410100, P-ta. Unirii nr. 1 jud. Bihor, Cod fiscal: RO 35372589, tel:0259/408812; 0259/437.000, int.223; fax:0259/436.276; E-mail: primarie@oradea.ro 2) Informatii privind obiectul licitatiei: Vanzare 2 (doua) parcele de teren, proprietate privata a Municipiului Oradea, conform caietului de sarcini, situate in Oradea, identificate cu nr. cadastrale 209044 si nr.top. 3703/3. 3) Data limita de depunere a ofertelor: 15 oct 2021, ora 10:00, la sediul vanzatorului. 4) Data desfasurarii sedintei de deschidere a ofertelor cu documentele de calificare: 16 oct 2021, ora 14:00. 5) Data desfasurarii sedintei de deschidere a ofertelor financiare: 16 oct 2021, ora 14:30. 6) Documentatia de atribuire gasiti accesand site-ul www.oradea.ro, sectiunea - licitatii.

Euro Insol Calitatea Lichidator Judiciar

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 13 Jan 2022

EURO INSOL in calitatea de lichidator judiciar al METALTECH PRODUCTIE S.R.L.- in faliment, cu sediul in str. Valea Viilor nr. 2, Oras Beclean, judetul Bistrita-Nasaud, dosar 3527/112/2007, Tribunalul Bistrita Nasaud, invita persoanele interesate sa participe la licitatia publica deschise cu strigare din data de 27.07.2021,ora 12:00 avand ca obiect valorificarea bunurilor imobile constand in: Atelier mecanic in suprafata de 1325 mp, Corp Administrativ compus din cladire parter si etaj cu o suprafata construita de 247 mp, suprafata desfasurata de 494 mp inscris in CF nr 2361/1/1 si nr. Topo 1348/1/1/1/1 cu o cota parte de teren in suprafata de 494 mp din 13.493 m.p., Teren in suprafata de 1325 mp inscris in CF nr. 26053-C1-U4 Beclean, nr. Topo 1348/1/1/4- Beclean; Teren in suprafata de 394 mp inscris in CF nr. 26053-C1-U5 Beclean, nr. Topo 1348/1/1/5- Beclea,; situate in oras Beclean, judet Bistrita Nasaud.
Pretul de pornire este de 759.000 RON.
Pretul nu include TVA.
In cazul in care bunurile nu vor fi valorificate la aceste termen de licitatie, vor ave loc noi licitatii la aceeasi ora in datele de: 03.08.2021, 10.08.2021 si 17.08.2021.
Persoanele interesate pot obtine informatii suplimentare, accesati site-ul www.euroinsol.eu sau numerele de telefon: 0213354509 sau 0743.760.876.

Specificatii Suprafata Terenului Front

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 13 Jan 2022
Specificatii Suprafata terenului 1000,0 m2 Front stradal 30 Destinatie Rezidențial Amenajare strazi De pamant Alte caracteristici Oportunitati de investitieDescriere Imobiliare Terenul se vinde in licitatie publica!!! Tip imobil: teren intravilan Adresa imobil: Costinesti, lotul 19, cvartal 4, PUD Locuinte/locuinte de vacanta "Zona Nord", judetul Constanta. Suprafata teren : 1000 mp. Numar cadastral 1540. Forma terenului este dreptunghiulara, cu deschidere la drum de 30 metri liniari. Utilitati existente: retea de energie electrica si retea de apa. Vezi detalii pe www.romimo.ro

Sprl Lichidator Judiciar Debitorului Wintech

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 13 Jan 2022
IS-ROM SPRL, lichidator judiciar al debitorului WINTECH PVC S.R.L. in faliment, in bankruptcy, en faillite, organizeaza licitatie publica pentru vanzarea imobilului teren intravilan in suprafata de 500 mp situat in Lazu, com. Agigea, parcela A488/50/1, jud. Constanta, CF 108991. Pretul de vanzare a bunului imobil mentionat este de 9.660 Euro plus TVA. Licitatia pentru vanzarea bunului imobil mentionat mai sus va avea loc in data de 19.01.2021 ora 13,00 la sediul lichidatorului judiciar din Bucuresti, str. Ion Campineanu nr. 11, etaj 2, sector 1. Detalii privind bunurile scoase la vanzare se regasesc in caietul de sarcini care poate fi achizitionat de la sediul lichidatorului judiciar. Pentru informatii suplimentare va puteti adresa lichidatorului judiciar la tel: 021-3123388; email: office@is-rom.ro, catalin.cotorogea@is-rom.ro.

Constanta Grup Cereal Agrozoo Sediul Pestera

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 13 Jan 2022
CONSTANTA. SC GRUP CEREAL AGROZOO SRL , CUI 15701490 J13/2547/2003 SEDIUL PESTERA NR. 77/22.02.2021 Anuntul de participare 1. SC GRUP CEREAL AGROZOO SRL, Cod unic de inregistrare RO 15701490, nr. de inregistrare O.N.R.C. J13/2547/2003, cu sediul in Com. Pestera, str. Saidia, nr. 12, judetul Constanta, tel . 0766332604, e-mail: bobe_cb@yahoo.com 2. Proiectului cu titlul "OPTIMIZARE TEHNOLOGICA G.V.S." ACTIUNEA ELIGIBILA 1. Echipamente pentru procesarea strugurilor ACTIUNEA ELIGIBILA 5. Echipamente pentru miscarea si tratarea vinului in crama 3. Obiectul contractului - achizitie BUNURI 4. Durata de executie 8 ( opt ) luni. 5. Valoarea estimata : 206220,16 lei. 6. Criteriul de atribuire : "pretul cel mai scazut" 7. Data si ora limita de depunere a ofertelor: 02.03.2021 ora 10:00 8. Data si ora sedintei de deschidere : 02.03.2021 ora 14:00 9. Locul si modul de obtinere a documentatiei : SC GRUP CEREAL AGROZOO SRL , str. SAIDIA, nr. 12, com. Pestera, jud. Constanta, personal sau prin reprezentanti . 10. Informatii suplimentare se pot solicita la telefoanele : 0763646857 sau 0766332604 Reprezentant legal BOBE Cristian Bogdan

Organizam licitatie publica cu strigare- Anunt in Ziarul Juridic

Valabil in:
Licitatii Toata tara
     Publicat in: 13 Jan 2022
*Unitatea Militara 0260 Bucuresti, organizeaza licitatie publica cu strigare, in vederea atribuirii contractului de inchiriere a unui spatiu. Suprafata utila a spatiului este de 117,61 mp, si este situat in Bucuresti, str. Jandarmeriei, nr. 9-11, sector 1, cod postal 013894, telefon +40214096252, +40214096256, fax +40213191413. Persoanele interesate se vor prezenta la sediul unitatii de la adresa mai sus mentionata, de unde, in perioada 25.12.2021 -01.03.2022, intre orele 10.00- 14.00, pot solicita in scris fisa de date a achizitiei, care se obtine contra sumei de 5,00 lei.

Anunturi Online

Anunturi in ziare nationale

Publicati Citatii in ziarul Adevarul

Anunturi Adunari Generale ziare nationale si locale

Cursuri tenis - Grupe copii cu antrenor licentiat

Birou de mediere informare obligatorie - Sector 4, Unirii, Tineretului

Cum dau un anunt de mica publicitate in ziare

Publica anunturi de mica publicitate in ziarul Libertatea


Romania Libera Anunturi
Ghid de publicat anunturi in ziarul Romania Libera

Cum public anunturi de mica publicitate in ziarul Romania Libera?

Pasul 1 - Calculare pret anunturi Romania Libera

Pentru a publica anunturi in ziarul Romania Libera va rugam sa completati formularul de mai sus: introduceti textul anuntului, alegeti categoria, numarul de aparitii sau zilele de aparitie dorite si selectati ce extraoptiuni doriti.

Dupa ce apasati "Calculeaza" veti primi pretul pentru anuntul dumneavoastra pentru ziarul Romania Libera. Daca doriti sa alegeti alta categorie sau alte extra-optiuni puteti reface calculul anuntului pentru ziarul Romania Libera de oricate ori doriti.

Pasul 2 - Datele personale si FACTURA PROFORMA anunturi Romania Libera

Cand considerati ca anuntul pentru ziarul Romania Libera este corect si pretul va convine apasati "Publica" si completati un formular cu date personale pentru a primi factura proforma.

Pasul 3 - Inregistrare anunturi Romania Libera pe site

Dupa completarea datelor personale anunturile pentru ziarul Romania Libera vor fi stocate in baza noastra de date si un email cu detaliile anuntului, pretul si modalitatile de plata va fi trimis pe adresa dumneavoastra de email.

Pasul 4 - Plata anunturi Romania Libera si aparitia in ziarul Romania Libera

Dupa plata anuntului pentru ziarul Romania Libera acesta va aparea in ziarul Romania Libera la datele selectate de dumneavoastra daca specificati zile de aparitie si platiti in timpul necesar sau incepand cu prima editie libera daca alegeti aparitii consecutive.

Cum aleg zilele in care sa apara anunturile pentru ziarul Romania Libera?

Pentru a publica un anunt/anunturi in ziarul Romania Libera aveti doua optiuni:

  1. Aparitii Consecutive - furnizati un numar de aparitii dorit si dupa plata anuntului/anunturilor pentru ziarul Romania Libera acesta va aparea in ziarul Romania Libera incepand cu prima editie libera pentru cate aparitii ati ales.
  2. Aparitii Selective - selectati precis zilele de aparitie ale anuntului pentru ziarul Romania Libera incluzand ziua si luna. Pentru acest tip de aparitii plata trebuie facuta cu 2 zile inaintea primei zile de aparitie pentru a se putea confirma plata si trimite anuntul/anunturile la publicare in ziarul Romania Libera in timp util.

    Daca plata nu este facuta in timp util publicarea zilelor sarite se va face consecutiv dupa datele alese sau la specificatiile clientului in alte editii libere ale ziarului Romania Libera.

Cum confirm plata anunturi ziarul Romania Libera?

Pentru a confirma plata anunturi ziarul Romania Libera va rugam sa trimiteti o poza (copie) a confirmarii de plata la email: office@mediapress.ro sau WhatsApp: 0770.595.458, in cadrul careia sa mentionati si numarul anuntului pentru care s-a efectuat plata.

Cand imi apar anunturile in ziarul Romania Libera?

Pentru aparitiile consecutive daca plata a fost confirmata astazi pana in ora 14 anunturile in ziarul Romania Libera vor aparea in editia de maine sau prima editie libera a ziarului Romania Libera. Daca se confirma plata astazi dupa ora 14 atunci anunturile in ziarul Romania Libera va aparea in editia de peste 2 zile a ziarului Romania Libera.

Anunturile pentru ziarul Romania Libera vor aparea in zilele alese de client pentru aparitiile selective daca plata este confirmata in timp util pentru prima aparitie.

Cum platesc anunturile in ziarul Romania Libera?

Plata anunturilor pentru ziarul Romania Libera se poate face prin posta (mandat online si mandat postal), prin transfer bancar si prin trezorerie pentru societatile de stat. Toate detaliile privitoare la plata anunturilor pentru ziarul Romania Libera le puteti gasi aici.

Clientii din Bucuresti si maxim 5km in jurul Bucurestiului a caror comanda depaseste 450 Lei pot plati in numerar direct prin intermediul unui curier ce se va deplasa gratuit in maxim 2 ore la adresa dumneavoastra.

Pot primi ziarul Romania Libera cu anunturile mele?

Pentru a primi editia ziarului Romania Libera in care vor aparea anunturile dumneavoastra va rugam sa bifati optiunea "Vreau sa primesc ziarul (le) in care public anuntul" din formularul de calcul al pretului anuntului pentru ziarul Romania Libera.

Clientii care nu au ales optiunea si au nevoie de ziarul Romania Libera sunt invitati sa sune la sediul nostru la numarul de telefon 0724.572.505.

Cum pot afla numarul anunturilor publicate in ziarul "Romania Libera"?

Pentru a afla numarul anunturilor publicate in ziarul "Romania Libera" va rugam sa ne sunati la numarul de telefon 0724.572.505 iar un reprezentant al societatii noastre va va ajuta.

Exemple anunturi la rubricile Adunari generale(AGOA, AGEA) in ziarul "Romania Libera"?

Consiliul de administratie al .....................................................persoana juridica romana, sediul ................................................. J.../......./2010, CUI ............., in temeiul Legii ...../...... succesiv modificata si republicata si Statutului societatii, convoaca Adunarea Generala Extraordinara pentru data de ..........., ora ........, la ........................................... , pentru prima convocare, iar la data de ..................., ora ............ la aceeasi adresa pentru a doua convocare, in cazul in care cea dintai adunare nu s-ar putea desfasura din cauza neindeplinirii conditiilor legale, cu urmatoarea Ordine de Zi: 1. Aprobarea modificarii si completarii statutului societatii, astfel: Art...... alin....... se modifica astfel:

Desemnarea persoanelor imputernicite sa reprezinte societatea pentru inregistrarile si actualizarile la ORC, BVB si CNVM. La adunarile generale sunt indreptatiti sa participe toate persoanele care au calitatea de actionar si sunt inregistrate in Registrul actionarilor societatii tinut de ................................, la sfarsitul zilei de ..................... stabilita ca data de referinta. Accesul actionarilor inscrisi in registrul actionarilor societatii, pastrat la ............................... la data de referinta in locul in care se desfasoara adunarile generale ale actionarilor, este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate valid sau, in cazul actionarilor persoane juridice si fizice reprezentate, cu procura speciala emisa de societate data persoanei fizice care le reprezinta sau cu alte acte in forma autentificata din care sa rezulte ca sunt reprezentantii legali ai acestora. Procurile speciale vor fi depuse/expediate intr-un exemplar original la sediul societatii din ....................................................................., inainte de ................................ (data postei de expediere), sub sanctiunea pierderii exercitiului dreptului de vot prin reprezentant in adunarea generala. Procurile care nu contin cel putin informatiile cuprinse in formularul de procura speciala pus la dispozitie ............................................... sau care nu sunt transmise in termenul prevazut mai sus nu sunt opozabile societatii. Formularele de procura speciala se pot ridica intre orele ................... in zilele lucratoare, de la sediul societatii mai sus mentionat incepand cu data de ...................... Alte documente si informatii vizand probleme inscrise pe ordinea de zi a adunarii pot fi consultate sau procurate contra cost la sediul societatii de catre persoanele ce isi demonstreaza calitatea de actionar si identitatea, incepand cu data de ..............., intre orele .................... in zilele lucratoare. Data de inregistrare este propusa a fi ...................... Informatii suplimentare la ................................

Cum public anunturi in ziarul Romania Libera pentru atribuire Fonduri Europene nerambursabile?

Definitie anunturi in ziarul Romania Libera pentru atribuire Fonduri Europene nerambursabile: Prin FONDUL SOCIAL EUROPEAN, respectiv Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013 "Investeste in oameni!" intelegem Fondurile europene, acele instrumente financiare create de Uniunea Europena, pentru Romania si statele membre UE cu scopul de a dezvolta anumite domenii si a sprijini tarile membre la atingerea anumitor standarde de dezvoltare, atat economica, dar si sociala sau culturala.

Sunt doua modalitati de publicare a anunturilor in ziarul Romania Libera pentru fonduri structurale:

1. MARE PUBLICITATE - CU SIGLELE Uniunii Europene
Pentru a publica un anunt ce face obiectul "definitiei" in ziarul Romania Libera la MARE PUBLICITATE va rugam sa trimiteti un mail la office@mediapress.ro cu textul anuntului insotit de siglele ce trebuiesc inserate in macheta (modul) dvs. Grafica impusa de fondurile europene va fi realizata de societatea noastra GRATUIT. Deoarece este o procedura stricta va invitam sa ne contactati la nr. de telefon 0721.213.403 pentru lamuriri suplimentare.

2. MICA PUBLICITATE - FARA SIGLELE Uniunii Europene
Pentru a publica un anunt ce face obiectul "definitiei" in ziarul Romania Libera la mica publicitate va rugam sa completati formularul de mai sus: introduceti textul anuntului, alegeti categoria, numarul de aparitii sau zilele de aparitie dorite si selectati ce extraoptiuni doriti.

Dupa ce apasati "Calculeaza" veti primi pretul pentru anuntul dumneavoastra in ziarul Romania Libera. Daca doriti sa alegeti alta categorie sau alte extra-optiuni puteti reface calculul de oricate ori doriti.

Pasul 2 - Datele personale si FACTURA PROFORMA pentru anunturi Romania Libera

Cand considerati ca anuntul pentru ziarul Romania Libera este corect si pretul va convine apasati "Publica" si completati un formular cu date personale pentru a primi factura proforma.

Pasul 3 - Inregistrare anunturi Romania Libera pe site

Dupa completarea datelor personale anuntul dumneavoastra pentru ziarul Romania Libera va fi stocat in baza noastra de date si un email cu detaliile anuntului, pretul si modalitatile de plata va fi trimis pe adresa dumneavoastra de email.

Pasul 4 - Plata anunturi Romania Libera si aparitia in ziarul Romania Libera

Dupa plata anuntului pentru ziarul Romania Libera acesta va aparea in ziarul Romania Libera la datele selectate de dumneavoastra daca specificati zile de aparitie si platiti in timpul necesar sau incepand cu prima editie libera daca alegeti aparitii consecutive.

Exemple anunturi Romania Libera la rubrica DIVERSE

Anunturi Romania Libera Diverse (pentru anunturi de mediu sau sentinte judecatoresti)

SC............................ SRL, cu sediul in Str. ..........., nr. ......., sector ......., Loc............, inregistrata la O.N.R.C. -O.R.C.T.B. cu CUI nr. ......., informeaza pe cei interesati ca s-a depus solicitarea pentru emiterea autorizatiei de mediu pentru activitatea: "........................." desfasurata in Str. .............., nr. ...., sector ......localitatea. Informatii se pot solicita la sediul Agentiei pentru Protectia Mediului ................., din ........., Str............., intre orele ..... - ........, de luni pana vineri. Propuneri sau contestatii se pot depune la sediul A.P.M. .........., in termen de 10 zile de la data publicarii prezentului anunt.

Anunturi Romania Libera DIVERSE (sentinte judecatoresti)

JUDECATORIA .................... din Loc .................- Sectia .............., Sentinta ................nr........., Sedinta Publica (din data .............din dosar nr.............. Instanta constituita din: Presedinte: .................si Grefier: .............. Respinge/Admite actiunea formulata de reclamantul ................., cu domiciliul in Loc............., str. ....................., nr.........., sector ............, in contradictoriu cu paratul ...........................cu domiciliul in loc................, str. ....................., nr......, bl.........., sc........., et........., ap.........., sector ........... citat si prin publicitate, ca intemeiata / neintemeiata. Cu drept de recurs in 15 zile de la comunicare. Pronuntata in sedinta publica, astazi .............

Exemple anunturi Romania Libera CITATII

Anunturi Romania Libera Citatii

NUMITUL .................cu ultimul domiciliu cunoscut in ................, Str. ..............., nr. ......., bl. ........, sc. ...., et. ....., ap. ......., sect. ....... este citat (chemat) in data de .......... Ora......... la Judecatoria ...........cu sediul in ............., Str. .........., nr. .........., sect. ........, Completul ....... camera .......... in calitate de parat in dosarul nr. ................, pentru cauza.......... reclamanta fiind ..................

Exemple anunturi Romania Libera OFERTE SERVICIU (Locuri de munca)

Anunturi Romania Libera Oferte Serviciu (Locuri de munca)

SC Media Press Publishing SRL angajeaza DIRECTOR DEZVOLTARE. Cerinte obligatorii: 1. Absolvent/a a Facultatii de Comunicare si Relatii Publice "David Ogilvy" , sau A.S.E. (Marketing) ori S.N.S.P.A (Facultatea de Comunicare si Relatii Publice) 2. Cunoasterea lb.engleze excelent scris/vorbit; 3. Persoana foarte corecta, sociabila, comunicativa si in acelasi timp exigenta, rezistenta la stress, disponibilitate program prelungit, disponibilitate deplasari in diferite orase din Romania, capabila de a lua masuri decisive dar obiective, carnet conducere categoria B minim 1 an. Avantajele candidatului: 1. Cunoasterea altor limbi straine de circulatie internationala cum ar fi franceza, germana, araba; Absolvent al masteratului sau doctoratului in cadrul facultatilor sus mentionate; Aspect fizic placut. Se ofera: masina serviciu, telefon mobil, notebook, pentru deplasari in alte orase se asigura cazarea si masa la categoria 3 stele, + o diurna zilnica de 30 Euro, salariu 1.200 Euro/ lunar. Aplicati CV-urile dvs obligatoriu atat in lb. romana cat si in lb. engleza insotite de o copie a diplomei de licenta pe adresa de e-mail: irina.scarlat@mediapress.ro. pana cel tarziu 12 decembrie 2022. Toti candidatii care indeplinesc conditiile mentionate vor primi un raspuns.

Exemple anunturi Romania Libera PIERDERI

Anunturi Romania Libera Pierderi (acte firme, persoane juridice)

SC ....................... SRL cu sediul in ................, Str. ................nr. .........., sector ....... cod identificare fiscala ..............numar registrul comertului ................declara pierdut certificat constatator emis in baza declaratiei tip pe proprie raspundere pentru autorizarea activitatii.

Anunturi Romania Libera Pierderi (acte persoane particulare)

PIERDUT legitimatie student , carte identitate, pasaport pe numele ..............., eliberat de ............................ IL declar nul.

Exemple anunturi Romania Libera LICITATII

Licitatii sau Achizitii publice (Institutii de stat)

Primaria Municipiului ............., cu sediul in ............., strada ................, nr. ........., cod fiscal nr. ............., tel. ..............., fax. ............., persoana de contact d-nul ................tel. ................, in calitate de ............, organizeaza: I. Licitatie publica deschisa in vederea vanzarii unor imobile. Obiectul vanzarii il reprezinta: 1. .................................la un pret de pornire al licitatiei de .......Euro , la care se adauga TVA. Pretul de achizitionare al caietului de sarcini este de ..... Taxa de participare la licitatie este de ................. Documentatiile de atribuire si caietele de sarcini privind organizarea si desfasurarea licitatiei se pot gasi la sediul Primariei ..............., Serviciul ............., camera .......... Nu vor participa la licitatie persoanele juridice sau persoanele fizice care: au debite fata de Primaria .................; sunt in litigii cu.............; Locul si data limita pentru primirea ofertelor: Sediul Primariei .............., registratura primariei, pana la data de .............., ora ........... Locul si data desfasurarii licitatiei publice deschise: Sediul Primariei ............, sala de sedinte, in data de ...............ora .......... Fiecare oferta trebuie depusa intr-un exemplar. Contestatiile aparute vor fi solutionate de catre ..................., cu sediul in ............., strada ........., nr. ..........., tel. .........., fax ............ Data transmiterii anuntului de licitatie este ............... La licitatie vor putea participa cu oferte doar investitorii care au prezentat documentele de participare, in forma si continutul specificate in caietul de sarcini si documentatia de atribuire. Ofertantii raman angajati prin termenii ofertelor lor pentru o perioada de .......de zile de la data depunerii ofertelor. Informatii suplimentare se pot obtine de luni pana vineri intre orele ..............la camera ............din sediul Primariei..................

La ce categorii pot publica anunturi in ziarul Romania Libera?

Anunturi in ziarul Romania Libera se pot publica la urmatoarele categorii:
Ziarul Romania Libera - calcul anunt mica publicitate

Calculul pretului pe LOC!

Completezi textul anuntului, numarul de aparitii dorite si optiunile (chenar, bold etc.) si apoi poti face calculul pretului anuntului PE LOC! Calculul poate fi refacut pana se incadreaza in asteptarile tale.
Ziarul Romania Libera - Factura proforma anunturi

Factura proforma si fiscala

Dupa calcularea anuntului si completarea datelor personale sau ale firmei vi se va genera automat o factura proforma pe baza careia veti plati. Dupa achitarea anuntului veti primi prin curier factura fiscala.
Ziarul Romania Libera - Date de aparitie anunturi

Date de aparitie

Poti selecta aparitia anuntului in date consecutive incepand cu prima editie libera sau poti alege datele specifice in care anuntul sa fie publicat.
Ziarul Romania Libera - Plata prin posta, banca, trezorerie si curier

Cum platesc?

Platesti prin posta, ordin de plata, in trezorerie (doar pentru societatile de stat). Pentru mai multe detalii apasati aici.
Pentru o navigare personalizata, folosim cookies.